Condiții de acordare a garanției
Garantia se acordă conform Hotărârii Guvernului nr. 449/2003 privind obligațiile ce revin agenților economici în comercializarea produselor destinate consumatorilor și Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, modificată și completată. Clientul a fost informat și și-a dat acceptul cu privire la condițiile de acordare a garanției.
- Termenul de garanție: 24 de luni de la data cumpărării produsului.
- Condiții de validitate: Garanția se acordă conform legislației române în vigoare la data cumpărării, este aplicabilă numai dacă produsul este utilizat corespunzător și este valabilă doar însoțită de numărul comenzii și dovada plății produsului (factura și/sau chitanța curier).
- Drepturile consumatorului: Garanția furnizată nu afectează drepturile statutare ale consumatorului prevăzute de legislația aplicabilă în vigoare (Legea 449/2003; OG 21/1992) și nici drepturile consumatorului în raport cu furnizorul.
- Reparații și înlocuiri: În cazul defectării în condiții normale de utilizare, pe durata perioadei de garanție, produsul se va repara sau înlocui gratuit.
- Cazuri de excludere din garanție: Produsul iese din garanție în cazul nerespectării condițiilor de manipulare, transport, păstrare, instalare, exploatare și întreținere, în cazul deteriorării cauzate de accidente mecanice, lovituri, șocuri, pătrunderi de lichide, expunere la foc, utilizare greșită sau neglijență, schimbări voite ale stării aparatului, păstrarea în condiții improprii sau intervenții executate de persoane neautorizate.
- Certificatul de garanție: Este transmisibil.
- Prelungirea garanției: Perioada de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data predării produsului până la data returnării produsului către client.
- Durata medie de utilizare: 2 ani.
- Procedura în caz de defectare: În cazul defectării produsului, cumpărătorul va trebui să informeze personalul nostru prin una din metodele de contact afișate pe site. Informarea va trebui să conțină numele produsului și o modalitate prin care să identificăm comanda (ID comandă, numele pe care s-a făcut comanda, numărul de telefon sau adresa de e-mail). Un angajat va prelua cererea și veți fi contactat telefonic pentru stabilirea metodei de înlocuire a produsului defect. Perioada maximă de soluționare a cererii legate de garanție este de 15 zile calendaristice.
- Răspunderea vânzătorului: Vânzătorul nu poate fi făcut răspunzător pentru eventualele daune, pierderi de date sau alte defecțiuni de orice natură apărute în urma utilizării necorespunzătoare a produselor comercializate.